Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Anna - 7 februari 2009 18:01

Så tänker ni säkert. Nu berättar hon vad hon fått!


1200kr

800kr på Cubus

Heroes s2

Nisse Hult

Minikyl

Resväska

Epic Movie

Date Movie

 Meet the Spartans

Sports Movie

Huvtröja med TIK-tryck

Trocadero 33cl*6 :P

Tulpaner


Hoppas jag inte glömt något, rätta mig gärna!



 

Håller för övrigt på och läser "A Walk to Remember"

Själv anser jag att filmen är bättre (hittills) Förhoppningsvis om det går som jag tänkt mig så ska ni komma till trailern! Ni kommer få en liten recession av boken senare...


Av Anna - 7 februari 2009 13:35

Igår den 6:e Februari fyllde jag 17 år, känn på den ni! Men än är inte firandet över, farmor och farfar kommer om ca 45min kanske. Hoppas att det blir en chinchilla bur, fast lite pengar skulle inte sitta fel det med.

Känner mig fortfarande mätt efter all mat igår men det blir nog inte mindre idag så det blir bara att lida ;)

 Vad jag fått får ni reda på efter att farmor och farfar varit här så ni får därför vänta med spänning.

 Dagens nyheter: Anna vägrar att ge ut information om vad hon fått!

Nyheter som är föga intressantare än vad Olsen-tvillingarna hade på sig igår.


Men nu ger vi oss där, återkommer troligtvis senare ikväll. Nu ska jag försöka få ut låten Waterloo av ABBA ur huvudet. Vill inte sluta som stackaren i Banana Phone...





Ovido - Quiz & Flashcards