Alla inlägg den 2 april 2009

Hej

Av Anna - 2 april 2009 21:49

Nu var det ett tag sedan jag skrev, började skriva ett förut men den försvann... Det var ett sånt där meter långt inlägg som ni förhoppningsvis slipper nu för det har inte hänt något speciellt. Det som har hänt är att jag kollat på aännu mer filmer än vad jag brukar. Igår blev det Keeping Mum och Halloween H20, idag var det Halloween 3 Season of the witch. Vilket är helt fel namn på den där filmen. Urusel.... Sen i Tisdags så såg jag A Knights tale, om jag nu minns titeln rätt, den var iaf bra.


Tidigare idag hade jag Lydnad, är otroligt stolt över hunden. Han lyssnade men var kanske lite loj fortfarande. Vi har en liten svacka men som sagt var så går det uppåt.

Kan ju berätta att Lisa är här på prao. Hon verkar tycka om Nordvik men har klagat på att det inte finns mycket att göra. När denna vecka är klar tror jag att hon kommer börja vara snällare med att låta mig få välja TV program. 1-5 är ingenting. Vem vet, kanske hon blir en anhängare till Nordvik. Lät lite hemskt det där...


Vilket även hälsan känns. Nu har hjärtat börjat igen och även armarna blivit värre. Eller det kommer i banor... Försöker få upp andningen och går långa promenader som jag har tyckt funkat men då har vi de korta sträckorna från rummet till salen med väskan som gör att jag blir helt slut, då känns det som om att både hjärtat slutar slå och att jag inte kan andas. Men nog med klagan och självömkan nu ska jag än en gång städa rummet och packa. Packa lär väl komma i första hand. Har hela dagen på mig imorgon att städa snyggt men börja kan man alltid. Haré!

Ovido - Quiz & Flashcards