Alla inlägg den 7 april 2009

Av Anna - 7 april 2009 22:53

STEG 1
Namn: Anna Sjödin
Födelseplats: Sundsvalls BB
Bor: Sundsvall
Ögonfärg: gråblåa
Hårfärg: mörkt
Skostorlek: 39/40
Civilstatus: singel
Höger eller vänsterhänt: vänsterhänt

STEG 2
Skor som du bar idag: svarta
Dina svagheter:  För många för att nämnas

Rädsla: Åskan

STEG 3
Första tanke när du vaknar:  "Vad faan e det nudå?"
När somnar du: varierar

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: TROCADERO

McDonalds eller Burger King: Inget av dem
Adidas eller Nike: NIKE

Lipton Ice Tea eller Nestea: Har ingen aning

Choklad eller vanilj: choklad

STEG 5
Svär du?: Absolut inte ;)

Sjunger du?: Tyvärr

Duschar du varje dag?: Varannan dag
Röker du?: NEJ
Tror du på dig själv?: Är ganska lättlurad så ja

Kommer du överens med dina föräldrar?: Oftast

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol ? Nej
Shoppat: Beror på vad ni menar med shopping
Ätit en hel ask müsli?: nej
Ätit sushi?: nej
Stått på scen? nej
Skejtat: nej
Stulit : nej
Rakat dig?: Ja
Kysst någon?: nej
Kramat någon?: ja
Haft sex?: nej

STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: nej

Varit full?: nej
Blivit kallad hora? Tror det
Blivit nerslagen? inte vad jag kommer ihåg
Busring någon?: mihihi
Gjort något som du ångrade?: vem har inte

Fått IG i nått ämne eller på något prov? tyvärr har jag det
Kastat en sten på nån ruta?: Känns som om att det är något jag skulle ha gjort som liten
STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? Anna Natalia Margareta, Linnéa Rebecka ___, Samuel Amadeus __, Linus. Är ju hundra på att jag kommer få 12 så det finns många att välja till ;)
Hur vill du dö? Av en blixt när jag flyger drake

Vad vill du bli när du blir gammal? senil...

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Vem som helst, bara de vill leva och förtjänar det

Antal CD-skivor du äger? det är bara att räkna
Antal piercings?:
 har haft i öronen
Antal tatueringar?: ingen
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: MÅNGA gånger

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: bada
Vad ska du göra i vinter?: ingen aning
När tar du studenten?: 2011
Vad gör du efter gymnasiet? jag går dit näsan pekar
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? lär bli så
Vad händer till helgen? zZzzzzZZ
Vad vill du helst göra just nu? Gå på promenad (?!) :S

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? någong¨ng i framtiden ja
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? leendet
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Folket har ju redan
Vem är den perversaste person du känner? inga kommentarer
Hur många gånger har du varit utomlands? två
Vilket land är bäst? SVERIGE

Av Anna - 7 april 2009 12:47

Theo har blivit storpojk men vill fortfarande vara allmänt jobbig, hästbajs... Vad är grejen? Uscha Buscha helt enkelt men han såg så glad ut han. Vilket även chillorna gjorde idag, de fick springa runt på golvet idag under lunchen min. Fast Toulouse var lite putt då jag klippte hår på svansen, är inte hundra % säker men jag tror inte han vill vara hårlös hm...


För övrigt spydde Theodor imorse, IGEN! Gav han apelsin igårkväll, han måste ha fått i sig för mycket saft för den vara bara gulorange. För säkerhetens skull får han leva på frukter som banan och äpple. 


Nu börjar min lektion, vi hörs!  

Ovido - Quiz & Flashcards