Alla inlägg den 16 april 2009

Av Anna - 16 april 2009 23:24

Så nu ligger man under i tävlingen igen, får skylla mig själv då jag inte orkade gå en promenad på slutet av dagen. Fick så mycket annat gjort iaf, mamma är klar i presentväg och sen han man klippa sig också! Nu sitter man här med lugg. Okej, inte kanske så mycket gjort idag men det är väl något.

 Men måste säga att jag blir nog mer och mer lik Theo för varje dag som går, hans frisyr håller på att lossna (spännet) så även han har en snelugg nu ^^


Men nu är det inte bara Theodor man ser på utan även en film på 7:an, hör o häpna! Man in the Moon heter den, om man nu kan lita på TVplaneten. Måste vara en otroligt gammal film då Reese Witherspoon är bara barnet.

På tal om TVplaneten förresten... Enligt den så skulle reprisen av The Mentalist gå idag som vanligt men icke sade TV3, där är det nu istället en dokumentär! Elaka saker... Ljuga för mig rakt upp i ansiktet! Nä nu ska vi lägga av innan det börjar gå fult till här, för nu tänker jag fortsätta se på filmen.

 HARÉ!



Ovido - Quiz & Flashcards