Alla inlägg den 27 april 2009

Av Anna - 27 april 2009 20:41

Det skulle inte förvåna mig om jag vore skallig nu, eller åtminstone otroligt kal på huvudet. Har suttit och slitit i håret i mina tappra försök att komma på vad jag ska skriva om på Geologin. Det är verkligen blankt, när jag tänker ser jag bara vitt och en liten vulkan. Varför inte skriva om vulkaner då? Har försökt... Får inte till någon bra början. Är kanske inte så skolpigg helt enkelt men jag måste göra klart sista frågan på häftet ikväll så att det inte glöms bort, det är lätthänt när det är något så fnuttit kvar. Oj, paus men inte än. Nu skriver jag! Iaf så måste jag bli klar med filmanalysen, har bestämd mig för att skriva en flytande istället för punktvis, ser mycket snyggare ut då.


För att sätta in en liten nyhet mitt i allt... DRAGONS VANN! :D

Nu är det bara en till hemma, som vi självklart vinner. + att Swe leder


Vet ni vad nu tänker jag sluta skriva, är lite trött i huvudet faktiskt så vi få höras av helt enkelt. HARÉ!

Av Anna - 27 april 2009 10:44


Ser och tittar ut genom fönstret på hunden min, han ser cool lugn ut. Sitter på hundkojans tak och kollar läget.

Har hört att han skäller mycket, mer hans cellkamrat om man frågar mig men det är klart att Theo skäller. Det skulle jag också ha gjort om jag skulle bli inlåst i en gård.  Tycker dock lite synd om Freke, Theodor verkar inte vilja att han ska sitta på taket. Det är inte konstigt att Freke lyssnar heller, trots sin storlek är han bara valpen. Nej nu blir jag uttråkad av att sitta och kolla på hundgårdarna, dem gör ju ingenting fast Freke är wanna be Never. Cirkulerar runt runt runt.


Hm, nu börjar jag om nio minuter enligt dataklockan eller snarare har jag samling för sen är det lunch. Matkön lär vara jättelång men jag lär nog fråga efter fil, kalops är inte min grej speciellt inte med rödbettor till. Oj, det var vistt om två minuter jag började! Ser han komma nu, vi hörs! 

Ovido - Quiz & Flashcards