Alla inlägg den 23 april 2009

Av Anna - 23 april 2009 19:53

För ett tag sedan läste jag ett inlägg på en blogg som jag tyvärr inte kommer ihåg adressen till då det var ett random klipp. Det var killens första inlägg där han skrev att vissa saker aldrig skulle komma upp på hans sida, det var följande...


1. Jag ska aldrig skryta om hur många besökare jag har haft

2. Om jag inte skrivit på ett tag så ska jag inte ursäkta mig för det

3. Jag ska inte ha en massa reklam

4. Jag ska inte tjata om att ni ska kommentera


Kommer ihåg att jag tänkte precis likadant när jag började skriva men också med känslan att jag troligen inte skulle skriva mycket ändå.

Punkt nummer ett har jag nog gjort lite, men vill inte kalla det skryta

Punkt nummer två har jag gjort för ofta

Punkt nummer tre vet jag inte riktigt, har nog gjort reklam...

Punkt nummer fyra vet jag inte om jag gjort, röster dock men nu vill jag ha kommentarer så här bryter jag från och med nu mot den punkten


Därför skulle det vara roligt att ha kvar länken, för att se om personen klarar det vilket jag som ni ser inte gjorde. Den som känner sig träffad skulle väl kunna ge mig länken om DU nu klickat in hit.


Övrigt... Skulle tvätta nu, såklart blev det fel! Jag är inte 100% säker men det känns som om att jag lade fel medel på fel ställe... Okej, jag ljuger!

Jag gjorde fel, så pinsamt! Det värsta var det att innan jag startade maskinen kändes det som om att jag lagt den fel och efter att jag duschade så slog det mig. Tur att man har mamms och papi som kan tvätta åt en! x'D


Nu funderar jag på att börja läsa Anne Franks Dagbok, den har legat på hyllan ett tag. Tror att den redan ska vara tillbaka lämnad.


Jo jag och Theo gick rundan idag, grymt skönt att gå har jag nu upptäckt. Ska nog gå lite mer, vill gå lite senare ikväll igen men mamma lär väl döda mig om jag går ut och går vid 10-tiden men jag måste sysselsätta mig med något The Mentalist reprisen går inte idag igen! Detta måste därför lösas, funderar på att småflörta lite med någon så att man kan få det inspelat.

Nu fick jag en snilleblixt! Medium går idag, det kan jag se på. Problem solved, nu behöver inte mamma oroa sig.


Med dessa ord avslutar vi idag, HARÉ

Ovido - Quiz & Flashcards