Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Anna - 2 mars 2009 19:19

Synd att man inte kan lägga till flera videoklipp på samma inlägg

Av Anna - 2 mars 2009 18:44


Nope, klarade inte av att vara utan TV:n så det fick bli att se på Lejonkungen & Lejonkungen 2 istället. När jag satt och kollade så började jag fundera på vem av dem som jag gillade mest och svaret blev givetvis orginalet! Där finns de bästa låtarna men! EN låt i andra filmen blev jag störtförälskad i. "Not one of us" Underbar! Kan dock inte bestämma vilken version jag gillade bäst eng eller svenska... Vilken tycker ni?



Den börjar på 1.02

Av Anna - 2 mars 2009 15:14

Vad skall man göra idag då? Lisa är med vänner och papi jobbar... Folk tänker säkert "Gå ut och rör på dig, gå en långpromenad med hundarna" men nejnej det går inte. Tänker inte gå med en bamsing och en liten enare som jag måste bära hela tiden då hon har skadat tassen... Suck, kommer bli många ... i det här inlägget känns det som.


Sitter och funderar lite på när man ska få tid på sjukhuset, man tycker att de borde börja engagera sig lite nu, allt har krånglat sen mer än ett år sedan nu! Fortfarande är det ett mysterium... Går på handrehablitering som bara gör att allt blir värre. Börjar få tillbaka de andra symptomen som jag trodde hade försvunnit, plus annat dessutom. Om man nu kan ta det till symptom för som sagt var så är inte doktorerna så hjälpsamma. Testade sköldskörteln men när det provet blev negativt så har man inte hört något mer från dem... Skit säger jag då bara, näe nu ska jag leta upp en huvudvärkstablett och försöka hitta på en aktivitet som inte har något med tv och data att göra... HA! Som om att jag kommer att lyckas, jaja...


HA DET GÖTT FOLK!

Ovido - Quiz & Flashcards