Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Anna - 24 mars 2009 17:18

..igen. Har precis rakat Theodor, inte helt klart. Har snart fixat hela ansiktet. Hade planerat att vara lite effektiv och städa hela rummet och hitta något som förhindrar chillorna att sprätta omkring så mycket men jag behöver en liten paus. Varför vet jag inte denna gång men lite mysigt bara. Har ni tänkt på att jag alltid tycks behöva en paus när det är städning på gång? Men jag ska klara det, det lovar jag er. Iaf innan denna vecka är slut för på Måndag kommer syster hit och lite snyggt måste det väl vara.


Nu är det snart dags att möta folk på enadelen synvillan eller aulan, hm... Bra Anna, nästa gång försök komma ihåg vart ni ska vara! Vet att klockan 18 ska Theo ha mat, sedan ska han ut och gå och efter det är det ned till AULAN (så var det) för då blir det dags att se på NCIS och Desperate Housewives! Nu måste man komma ihåg att säga till Elin också så att hon inte kommer helt fel. Men vilken tajming, gissa vem som kom. Hon tänkte inte se på Desperate... Jaja har ju annat folk att se med. Nu säger jag Hejdå och kan även informera er om att det tog tid att skriva detta, har hållit på med bra mycket annat samtidigt ;)

Av Anna - 24 mars 2009 08:07

Godmorgon, kunde inte skriva något mer igår då internetet på skolan var paj, synd eller hur? Men snabbt om igår så gick besöket bra igår, de lyssnade och gav mig tillstånd att få köra ändå. Fattade det som om att eftersom jag var medveten så... Äh, mamma förstod nog bättre. Nu måste jag borsta tänderna, HEJDÅ!

Ovido - Quiz & Flashcards