Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Anna - 13 mars 2009 22:27

och det är inte ofta det händer det ska jag då säga er! Men Fredagar är ju som de är, "Let´s Dance" säger de mesta tycker jag men likförbannat ska jag se det ändå! Dock slet jag mig bort från soffan för att se på SVTs nya program "Grillad" som tyvärr också blev lite av en besvikelse. Diggade Claes och Thomas för de lyckades ändå göra lite narr av de andra. Resten var sånt som jag skulle kunna ha sagt till småbarnen på dagis när jag var fem år...

Men vad kan man göra? Förhoppnings vis blir det bättre nästa fredag.

 Ser man på, nu får vi reda på vilka som går vidare, bam bam ba.... MAGNUS o ANNIKA! faaaan... Lika stel och orörlig som skäggagamen Humle som fanns på våran skola förut, nu kom Morgan vidare ^^ Han e iaf bra, så blir det Laila eller ELisabeth? LAILA! Wey... Nä men orka dansprogram nu, imorgon är ju Melodifestivalen! Wiiii :D Min tippning är Carolin Af Ugglas med Snälla Snälla, en skitlåt som passar perfekt till melodifestivalen. Men det viktigaste imorgon är ju TIK - HV71 på femman, glö inte det nu folk! TIK vinner stort, sitter och funderar på o man ska små flörta med pappa så att man får biljetter eller om jag ska sitta framför tv:n, ödet får väl bestämma det antar jag vilket det även får göra o jag kommer att orka se på saints matcherna under helgen! Jaja nog o allt detta för nu orkar jag inte skriva er, mammas nya dators skrivbord är väldigt udda med placeringar på knapparna ^^

HARÉ



Ovido - Quiz & Flashcards