Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Anna - 19 mars 2009 17:22

Jag tänkte börja detta inlägget idag med att berätta för er om min mobil som verkar leva sitt egna lilla liv. Har laddat mobilen över natten och på morgonen står det som vanligt att jag ska koppla ur men här kommer det läskiga, mitt på dagen börjar mobilen ladda av sig själv, UTAN LADDARE! Sen kommer texten igen att jag ska ta bort laddaren som inte finns där och den försvinner av sig själv, mobben laddar igen... Allmänt scary faktiskt, en odödlig mobil det är vad jag har! En människa som inte har det är Therese! Hon tappade sin mobil i Turids bad idag ^^ Hoho var tvungen att ta upp det ;) Mer som hänt då... Jo, jag var så duktig att gå ca 6km idag! Visserligen var jag tvungen då det var vad vi skulle göra på gympan, gå en långpromenad, youpie! *sarkasm* Sen blev det att gå till maten, om man nu kan kalla det för mat! Tänk er torrt ris (okej ris är tort men, eh va fan!), utgående kassler, äpple/annanas smörja som dessutom var varm... Det enda att ha till riset var något jag tror var Rhode Island sås, soja är väl för dyrt för denna skola... Lär väl gå ner en 10kg innan denna termin är slut. Efter att ha ätit tänkte jag gå och snacka med Peo om basketen, folk hade nämnligen frågat mig om det skulle vara det eller om det skulle bli innebandy, så jag frågade han och han sade kort o gott att jag fick välja det. Så då kändes det rätt att ge innebandy folket en tid, har ändå fått min motion idag ^^ satt kvar där ett tag då fler människor kom, som vanligt blir jag det lilla mobbobjektet ;) Folket kom fram till att jag skulle sjunga Tingeling också in public då jag inte kan få ur den ur min lilla hjärna... Då fick Peo för sig att se på Björn, trodde inte att medelåldersmän gillade att se på en litten lockig sak... Han var väl avundsjuk på Björns hår kanske x'D Såså skämtar bara! Nejmen mycket mer har väl inte hänt, ska bli The Mentalist ikväll med Elin, vi missar det jämt på Tisdagar då det givetvis ska gå på samma tid som Desperate Housewives. Men den börjar ganska sent så ska kanske gå på filmen de visar ikväll, den lät inte så bra om man frågar mig men man vet aldrig. Jaja, kanske återkommer. Då kanske jag har något intressant att skriva om då 


Haré =0) 

Ovido - Quiz & Flashcards