Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Anna - 17 mars 2009 19:39

Vet inte hur detta har hänt men helt plötsligt har jag fått riktigt många besökare om dagen. Undrade varför och tittade därför på vart folk länkat från... Då ser jag en länk som jag blir fundersam över och det var följande.

http://1sexdatingsite.com 

Trycker på den för jag tänker att detta måste vara ett skämt men där hade jag fel! Bröst överallt... Nu var det bara en människa som tryckt på länk därifrån men ändå! Hur kan en länk till min sida kommit dit!? Inte skriver jag perverst på bloggen inte... Vet inte om jag skall säga att det är illa, folk måste ha uppmärksammat den vilket är jätte roligt men när det kommit från en länk på en sådan sida... Nu vågade jag inte se vart länken låg då Peyman (han som sköter datorerna här) troligen se lite skumt på mig, han kan se vilka sidor vi går in på :P  Men skulle vara snällt av er med bloggagratis om ni kunde kolla vad ni har för referenser under den tiden ni bloggat, har ni också fått från en sådan sida? Men för att få er andra att tänka på annat som inte är snusk så kan jag visa en film som en kompis gjorde med sina vänner för ett tag sedan. Sitt och njut här är Herregud 37!



Ovido - Quiz & Flashcards