Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Anna - 15 mars 2009 23:36

                              



                         Ibland har jag tråkigt...  


                                                  
                                          _________

                                                  
                                        /                 \ 

                                                  
                                       |     R.I.H
      |

                                                  
                                        \__________/


                                                  
                                               

                                                  
                                              

Av Anna - 15 mars 2009 19:00

Eftersom att min bild inte vill fungera som det nu ser ut för mig får jag helt enkelt förklara...


Bilden föreställde Kalle i en röd tröja som kissar på en HV71-spelare tecknad i Southpark-stil som är lite blodig och håller hand med domaren Vinnerborg som håller en stor summa pengar i handen. Mellan HV och Vinnerborg är ett stort hjärta, där har ni hur matchen såg ut. Funderar på att göra en bild om vad jag tycker om kanal5 just nu men Kanal5 skall vi vara snälla med då de har två av mina favoritprogram så därför tar jag ut min ilska på melodifestivalen, här har vi en bild på Malena...



Roligt att rita pilar, det får en att känna sig som

Wikegård = STATUS!


Eller nåt... Jaja, nu är det dags att skriva något viktigt, något som verkligen betyder och rör folk, kanske men bara kanske kommer min bild ut i media och hon/han hamnar i tårar ^^

suck... Drömma kan man alltid göra men patetisk som jag nu är så funderar jag på att kolla på melodifestivalen igen, då får man ju se ca 30sek med roliga komiker och även EMD, observera att EMD fick komma efter komikerna och nu för att skriva det som ploppar... Hoppas att Mede blir kvar nästa år, bästa programledarn eller vad man nu kallar det för någonsin.

TACK FÖR MIG!


Ovido - Quiz & Flashcards