Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Anna - 20 mars 2009 23:02

OCH FRIDAS PRESENT!!! VIKTIGT!





P.S Jag tror att mitt löfte sprack men nu ska de gå.

Av Anna - 20 mars 2009 22:33

Underbart idag! Första avsnittet var som jag sagt förut en besvikelse men avsnittet idag... Visst det kan fortfarande bli bättre men jag kunde bara inte hålla mig för skratt. Klockrena skämt, vissa lite djupare än andra och helt plötsligt kom det attacker på folk som man redan trodde hade gått förbi om ni nu förstår vad jag menar. Ja men Hejdå, nu tänker jag bannlysa mig själv från bloggen till imorgon bitti, inte före 10.00 får det bli. Måste ju priotera lite annat imorgon. Hunden skall klippas då pappa inte beställde någon tid sen så ska man vara med Fredde. Vet dock fortfarande inte när men det löser sig nog. Så Hejdå!

Av Anna - 20 mars 2009 18:11

För den här är riktigt bra

Av Anna - 20 mars 2009 18:02

Äntligen har jag hittat texten ^^


Texten finns med klippet, men här nedanför har vi en text där någon försökt översätta efter vad den hört


"tingaling tingaling??????na zdrovia lenin na stol dzopra gin tingaling tingaling dovidzenja putin na zdrovija dla polski na stol groteski na stol palom gin Hahaha försökte iaf .... jag e polsk så man fattar ungefärxD iaf typ tingaling tingaling (sen ngt som jag ej fattar) skål lenin på bordet (står) gin tingaling tingaling på återssende putin och så tror jagde säger skål till polen och groteska kvinnor på bordet (blabla) gin."


Gick kanske inte så jättebra

Av Anna - 20 mars 2009 14:46

Ännu en 6-sida, ska inte länka den ens så att ni får se vad det är för en enare... Den måste ha kommit dit när jag länkade till den första som länkat till mig. Hänger ni med vad som skrivs? Om ni inte gör det får ni skylla er själva. 


Jaja, som vanligt får jag väl säga det att jag kanske återkommer senare, lär väl komma tillbaka efter/under Grillad och säga vad jag tycker.

Ovido - Quiz & Flashcards