Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Anna - 25 mars 2009 19:19

Inte lite le man blir, folket röker nonstop och har värsta basen i bilen. Man tom känner att ens snäckhår går sönder. Theos päls skall vi inte heller pratsa om, satan vad jag borstat och satan vad mycket hår som åker men SATAN vad mycket hår som finns kvar! Usch man ryser och nu när jag tänker på det fryser jag också... Nu skulle det passa med en filt och någonting varmt att dricka. Fast helst av allt vill jag ha våfflor! Det är våffeldagen idag och jag får inga våfflor. Det är hemskt, nästan så att världen går under.


Men vet ni vad, nu tänker jag se på World Tour of Skåne och efter det blir det Fråga Olle (21.55!) Så vi hörs, ha det gött!

Av Anna - 25 mars 2009 09:25

Ta det lugnt mamma, jag jobbar. Kanske inte men har man inget att göra så har man inte. Hoho, Elin läser tankar tror jag! Precis nu så kollade hon när vi slutar. Snart, eller nu. Beror på hur vi ser på det. Snart börjar Kretslopp A, har inte sådan jätte lust att plugga det ärligt talat, orkar inte prata om vatten nu! Jag är trött... Ovanligt eller, skyller på Theo denna gång för han skulle badas igår och han blev då blöt. Då kom han på idéen att hoppa upp i min säng, det blev kallt. Jaja, vi hörs för jag måste jobba mig uppåt till s1/2/3! Lugn, de ligger bredvid varandra så jag lär komma rätt ändå   

Ovido - Quiz & Flashcards