Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Anna - 18 mars 2009 18:47

 


ROCK
[x] Blink-182
[x] red hot chili peppers
[x] nirvana
[x] foo fighters
[x] queens of the stone age
[x] audioslave
[ ] nickelback
[ ] puddle of mud
total: 6

CLASSIC ROCK
[x] led zeppelin
[x] Pink Floyd
[x] jimi hendrix
[x] aerosmith
[x] queen
[x] the rolling stones
[x] the who
[ ] t-rex
[ ] mean street
totalt: 7

POP
[x] britney spears
[x] christina aguilera
[x] justin timberlake
[x] kelly clarkson
[x] simple plan
[x] backstreet boys
[ ] rachel stevens
[x] will young
[ ] raven symone
totalt: 7

HIP HOP/ RnB
[x] 50 CENT
[x] fat joe
[x] kanye west
[x] eminem
[x] sean paul
[x] snoop dogg
[x] 2pac
[x] D12
[ ] Xzibit
[ ] g-unit
totalt: 8

METAL
[x] AC/DC
[x] guns 'n' roses
[x] mötley crüe
[x] kiss
[x] iron maiden
[x] metallica

[x] motörhead

[x] black sabbath
[ ] desyre
[ ] redcat
[ ] dirty licks
totalt: 8

HEAVY METAL
[ ] dragonforce
[x] KoRn
[ ] judas priest
[ ] deftones
[ ] fear factory
[ ] cathedral
[ ] dragonhammer
[ ] rage against the machine
total: 1

DEATH METAL
[ ] chimaira
[ ] soulfly
[ ] hatebreed
[x] children of bodom
[ ] arch enemy
[ ] morbid angel
[x] in flames
total: 2

BLACK METAL
[ ] dimmu borgir
[ ] mayhem
[ ] satyricon
[ ] darkthrone
[ ] burzum
[ ] immortal
[ ] gorgoroth
total: 0

GOTHIC METAL
[ ] epica
[ ] paradise lost
[x] nightwish
[ ] lacuna coil
[ ] after forever
[ ] xandria
[x] within temptation
[ ] lacrimosa
totalt: 2

PUNK
[x] sex pistols
[x] the clash
[ ] misfits
[ ] towers of london
[ ] pennywise
[ ] the dead kennedys
[x] the ramones
total: 3

INDIE
[x] arctic monkeys
[x] the killers
[x] blur
[x] franz ferdinand
[x] razorlight
[ ] the kooks
[ ] the strokes
[ ] the libertines
[ ] dirty pretty things
total: 5


ALTERNATIVE
[x] smashing pumpkins
[x] muse
[x] radiohead
[ ] skunk anansie
[ ] placebo
[ ] massive attack
[x] the darkness
[ ] portishead
[ ] the shroud
total: 4

"EMO"
[x] fall out boy
[x] my chemical romance
[ ] hawthorne heights
[x] funeral for a friend
[x] taking back sunday
[ ] atreyu!
[ ] lostprophets
[x] panic! at the disco
total: 5

Totalt: 58
0-20 = IG
21-40 = G
41-60 = VG
61-80 = MVG
81-101 = MVG+


Hm, borde nog lyssna på mer musik... Det sjuka är att det blev så pass många på HipHop. Jag avskyr ju HipHop! 

Av Anna - 18 mars 2009 15:22

Japp det är vad jag har haft, vi bärjade 12.50 och har tid till 16.00 Blev nyss klar, och detta kan jag lova er att det här provet vill ni inte göra. Själv skrev jag för hand och målade(!) skelett, och tuggmuskler, förklarade om det och även hud, päls, organ och än hel del annat. Sedan var vi tvugna att jämföra dessutom så jag har suttit och berättat om råttor, chillor, kaniner, lejon, människor, hundar etc. Nej fyfan, hoppas att det inte blir något mer nu men vem vet, jag kanske inte fick med allt så då måste man ta det muntilgt också, ryser av bara tanken! Sen har vi ett annat problem, inte om prov nu men detta elände med presenter... Frida, du är riktigt jobbig gällande presenter, vet då inte hur jag ska lösa det och nu a´har jag bara denna helg på mig om jag nu inte sticker till ICA och handlar, något du önskar dig därifrån? Lite panik faktiskt, får prata med Lisa snart om hon fixat... Men ja ni, vad händer nudå? Ska man sitta här ett tag till vid datan och vänta på middagen eller ska man gå en långprommis med hunden? Borde välja hunden men det är då inte lite halt här uppe! Verkligen is överallt, och som ett extra plus finns det ju lite dynga här och var som jag faktiskt helst inte vill falla in i. Så hoppas att ni har förståelse för det :P N'e nu får det vara nog med skrivandet, är så otroligt less nu på att göra det! Vilket ni också skall ha förståelse för men som ett litet tröst kan jag lägga ut låten jag haft på hjärna denna dag!


Tingeling med Henrik Dorsin bl.a Är inte mycket för honom men denna låt går bara inte bort, dessutom så har den en lite touch av "La dochte vita" eller hur det nu stavas med After Dark. Jaja, ha de gött!

Ovido - Quiz & Flashcards