Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Anna - 8 maj 2009 17:46

Nu är man äntligen hemma igen och nynnar på dunkadunkalåten. Kan säga er att bussfärden hem var speciell idag, en tjej som tydligen varit på praktik på nordvik kom fram och pratade med mig. Jätte konstigt eller hur? Nej, inte direkt men det so är sjukt är hur mycket jag fick reda på o hennes liv på denna resa hem! Varenda ex hon haft (tror jag, det var många) hur länge med vissa sn hade hon blivit misshandlad av en också. Det var faktiskt hemskt men hon verkade inte bry sig så ycket, hände tydligen i oktober för övrigt. Sedan berättade hon att hon skulle träffa en kompis från Ånge som hon skulle bli ihop med för hon gillade honom.

Efter ett tag ringde hennes mobil och hon pratade i ca 10min, efter samtalet fick man höra mer detaljer om hennes liv och för att sedan avsluta denna spännande konversation kom hon på att hon inte frågat vad jag hette... hon hette för övrigt Lisselott.


Men jag måste erkänna att resan hem gick ganska fort ändå, tyvärr var bussen försenad med nästan 10min men jag kom hem och det är väl ändå alltid något, eller? Det kändes bra iaf, speciellt när mamms bestämde sig för att ta med mig på en promenad till SKB eller hon skulle till hemköp och jag fick stå utanför och vänta men skitsamma ni få ha det gött!

Ovido - Quiz & Flashcards