Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Anna - 10 maj 2009 18:57


Hej efter en dag i mörker kan jag nu berätta att jag kommit hem,
Ok nu är jag väl medveten om att det låter som om att jag varit med om något otrevligt idag, vilket jag inte har men jag har alltid tyckt att det låtit så... effektfullt att säga så. Sanningen är den att jag kollat på Lisas dansuppvisning i ca 2-3h och det var mörkt och rökigt. Givetvis var det roligt också men hade velat se Lisa mer, det var bara för mycket folk på scenen.

När vi kom hem därifrån så blev det prommis med Tras och sedan direkt in till soffan för att se på Desperate Housewives, förstår mig fortfarande inte på er folk som ännu inte förstått att det är ett bra program.

När det var över (jag vet det är väldigt hackigt idag) for vi, jag och Lisa med andra ord hem till papi och hoppade studsmatta och här är vi nu... Lisa ser på Sweeney Todd och kom precis med en klockren kommentar om filmens inledning (när det far blod i vattnet) "Det ser ut som saft". Det gjorde faktiskt det, om man nu tänker efter men nu ska jag sluta skriva och följa Lisas exempel på att lyssna på Johnny Depp sjunga. Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards