Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Anna - 26 maj 2009 19:31

Idag har det bara vara praktiskt, vi har mockat! Om man nu säger så när det gäller att ta ut all skit från getternas och grisarnas bostad. Fick även jobba med stängslet runt... Det låter otroligt tråkigt men det var faktiskt roligt, gruppen med människor jag jobbar med va skojsiga. Vi bestod av mig, erika, elin, jonte och gerdin.

När vi jobbade med detta skitjobb så ansåg Jonte att vi skulle lyssna på musik, därför skickade han en låt till mig gjord av Gudde & Atle, den heter "Låten om tuttar". Ha, jag vet det är patetiskt men den gick hela dagen i min ficka, så då kom vi in på ämnet... Vad är det med tuttar? Varför skulle det vara så speciellt? När vi stod där och pratade så började någon prata om Glenn, gillade han tuttar? Såklart svarar jag på den att jag inte tror att han är en "tuttmänniska", gissa vem som står bakom mig? GLENN! Fatta vad pinsamt det var, alla började asgarva och någon räddade situationen genom att fråga Glenn om han gillade tuttar... Som sagt var så var det en rolig dag, undra hur nästa dag ska fortsätta med det gänget.


Jaja, nu är det snart dags för Ugly Betty och efter det The Mentalist men innan ska jag ta dammsugaren på en tur runt rummet vilket troligen inte kommer att hjälpa då jag efter Mentalist tänkte fråga runt lite om någon vill fiska med mig, såg några fiskar hoppa förut ^^



Ovido - Quiz & Flashcards