Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Anna - 24 maj 2009 15:32


Idag har varit en lite udda dag för mig, jag har varit ute... Väl ute cyklade jag och spelade minigolf, det var även nära att jag tog en glass men någon måtta får det väl ändå vara!

På cykel ägde jag ut alla, med min speedade hjälm (pappas) och en cykel med korg (mammas) cyklade jag i hyperfart, öhm. Mjukisbyxorna och tunikan fick hänga med även ett hårspänne(!). Den syndes dock inte pga hjälmen.

Minigolf är inte min grej, X=8 gjorde så att jag fick 90p, Lisa fick 85... Med andra ord så vann hon, det var synd tycker jag. Blev många bollar utanför och en del luftskott men annars var det ett starkt G från min sida.

Något ännu konstigare med idag är att jag fick ett samtal från Juice nyss om jag ville spela fotboll med henne och Ria, det ville jag inte. Jag kontrade med basket, det blev inget av. Haré folket!

Ovido - Quiz & Flashcards