Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Anna - 18 maj 2009 17:00

Hej på er, nu är det som så att jag tänker försöka att INTE skriva på bloggen de två närmsta dagarna. Varför är enkelt, har suttit och kollat på statistiken för besökare och när jag skrivit/loggat in. Då upptäckte jag något som var... rent av annorlunda. Under en vanlig dag brukar jag ligga på ca35-40 besökare per dag MEN när jag inte varit inloggade har detta kunnat ligga på 100-150! Hänt åtminstone tre gånger, vill därför se om det är något som är fel. Kort och gott så kommer ni inte höra av mig här på ett tag.

Tänker dock skriva lite snabbt om min idé till UF, jag har tänkt jobba med barn 7-10 år under rehablitering bl.a Kan inte säga allt för mycket nu men det ligger på det spåret iaf.  

Av Anna - 18 maj 2009 11:28

Känner mig riktigt  hängig idag, kollade temp och låg på 36,6... Brukar väl ligga på 36,2 om jag kommer ihåg rätt men feber har jag inte iaf. Får hoppas att jag vaknar till, vill inte se ut som en zombie hela dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards