Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Anna - 30 maj 2009 10:12

Hej nu är det lördag igen och jag är hemma, vilket är skönt. På morgonen nu när jag klev upp strålade det innombords, Tracy min lilla puttifnask viftade på svansen och sprang upp i in säng för att böka omkring! Detta är Tracys normala betéende so hon dock inte visat på länge. Jag kunde knappast tro att det skulle hända idag, vi var nänligen hos vetrinären igår så hon har stygn på olika ställen i huden...

Hon var inte glad igår, det kan jag lova. Hon pep hela tiden när en ny människa kom, precis som om att hon ville berätta om det hemska hon varit med om. När vi kom och hämtade henne blev jag lite smått förargad på en av dem som jobbade där. När vi frågade efter lilla Tras så sade hon
"Jaha, den där hunden vi klippt bitar ur!" Så ska man inte säga till människor som redan nu är oroliga för sin familjemedlem, hon har faktiskt varit hos oss i snart nio år!

Igår fick vi även stor besök av Frida och Denise. Är stolt över in lilla systerdotter som igår chattade för första gången i sitt liv, blev visserligen bara lite random bokstäver och siffror men hon skrev (bankade) dit dem! Hon gillade att dra i laddaren så man var tvungen att ta bort den ur händerna på henne hela tiden, trots sin lilla storlek skulle hon säkerligen lyckas dra ned datan.

Nu ni ska jag gå och duscha så att man kan dra till papis hus snart, ska vara med Theodor ett tag, så HARÉ!

Ovido - Quiz & Flashcards