Alla inlägg under maj 2009

Av Anna - 6 maj 2009 17:40

1.Ta fram din mobil.

2. Gå till inkorgen!

3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en

4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et

5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

6. Utmana ett par personer : Jag utmanar alla som läser!

_________________________________________________

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

Du är så duktig mammi l.y

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Ok, kan du ändra namnet då så att texten bli rikigt? Texten som jag skickar kan duskriva om ifall du vill så den blir som du vill ha den eller om du vill lägga till något...

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?

Jag menar vad gör du för arbete?

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

Vad har du för mail nudå :P vad gör du för något?

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

Bra!

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

Pet! :)

7. Vad vill du höra mest av allt?

Kan jag maila det senare?

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet? 

Stavas visst your.

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?

Bamburs Ivory Meet youre Match, om jag har stavat rätt :P

Av Anna - 6 maj 2009 10:29


LIVET LEKER

Av Anna - 5 maj 2009 22:11


Faaan vad härligt! Nu har vi ett guld att skryta med och som vi verkligen varit värda efter många års slit, GRATTIS DRAGONS! Satan vad gött...



Av Anna - 4 maj 2009 16:40

Idag råkade jag ut för något riktigt lustigt, något som de flesta kanske inte varit med om, nu räknar jag bort folk med vissa, uhm... Iaf, så fick jag helt plötsligt ett läderhalsband med nitar runt halsen, inte ett vanligt halsband, ett hundhalsband! Kopplet satt fast hakat och där stod jag och kunde inte komma någon vart. Man försökte dra sig därifrån mn lik förbannat höll någon i kopplet men vad kan man säga? Antar att detta ändå är en helt vanlig dag på Nordvik.


Av Anna - 4 maj 2009 10:31

Nu var det längesedan JAG skrev... Mycket har hänt, sett på bio! Hannah Montana riktigt bra (som ni märker kör jag kortfattat) Sen såg jag Juno, Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren, Keith, Pokémon och säkert bra många filmer till som jag helt enkelt inte tänkt på att jag sett lustigt nog. Undra om det får räcka är verkligen trött... HARÉ!

Av Anna - 3 maj 2009 17:04

Klicka här och följ den här bloggen, det gör jag! /Frida

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/663479/one-cute-smile-n-a-tiny-little-tear?claim=e7rfsub2d6d">Följ min blogg med bloglovin</a>


Av Anna - 1 maj 2009 13:34

Nu sitter man här vid datan efter en lång natt, vid datan... Inte det vanligaste firandet av Valborg kanske men att supa verkar bara onödigt. Är helt nöjd med min kväll, bra filmer på TV och gotta precis som jag vill ha det. Fick äntligen se Sweeney Todd och Jag vet vad du gjorde förra sommaren. Grymt bra filmer och på tala om filmer så ska jag snart åka och se på premiären av Hannah Montana! Det trodde ni inte va? Nu är det dessvärre sant men serien har sina ljusa stunder den också, man måste få vara barn ibland också. Den börjar 15.00 så vi ska väl vara där en 30min innan, förhoppningsvis blir det bra vi tog ju eng. tal.


Nu ska jag iaf börja göra mig i ordning då jag fortfarande sitter med TIK-tröjan, min myströja alltså... Så vi höres, BTW nu har jag en otroligt bred filmsmak men en bra film går iaf nu på 4:an. AQUAMARINE HARÉ!

Ovido - Quiz & Flashcards