Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Anna - 7 juni 2009 18:40

EU-valet, det är otroligt att så många väljer att inte rösta! Tycker att det är dåligt av de människor som är myndiga att inte rösta mot oss människor som vill men inte får. Är det verkligen så jobbigt att gå och lägga ett papper i en låda? Nej, jag trodde väl det... Seså folk spring och rösta nu, enligt mig är EU-skit och då vill jag ha en människa som kan åtminstone få försöka ställa allt till rätta... Sen om EU lyssnar är en helt annan sak, bara vi har någon som kämpar för att få det bra.

För att byta ämne hastigt så tänkte jag prata om Paris och hennes program "Paris Hilton my new BFF." Att det heter new BFF skvallrar väl redan nu hur misslyckat det är, fast det kanske man kan förstå när en person som Paris medverkar också. Hennes prioriteringar hur en bästa vän skall vara är lite smått... Det går faktiskt inte riktigt att beskriva, hennes BFF måste vara snygg men får förmodligen inte vara snyggare än henne. Därför lät hon de tävlande göra en make-over MEN hon skulle bestämma och om dm inte gjorde det, då var de inte värda hennes vänskap! Om en vän sagt åt mig att färga håret platinablondt för hon tycker att jag skulle passa i det hade jag knappast gjort det.  Okej, knappast var fel ordval för jag hade ALDRIG gjort det! Tycker synd om människorna som tror att de kommer vara kvar efter att serien avgjorts, hon vill bara har publicitet nu.

Nu byter jag hastigt igen, ämne alltså... Tog min revanch mot tvättmaskinen idag, gissa vem som vann! Haha, jag såklart. Tog dock ett tag för mig att förstå att jag behövde sätta igång vattnet, det ville inte funka där uppe ett tag tror jag.

Ovido - Quiz & Flashcards