Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Anna - 11 juni 2009 18:07


Ja idag har vi fortsatt vårat målande på agilityhinder, denna gång blev det dock mest målat på mig, vilket ni ser på bilden nedan. Grymt vackert om man frågar mig! Kan bara inte förstå varför jag behövde ha en pil i röven, hittar inte folk dit ändå? Usch, det var äckligt sagt...



Vi körde även agility idag, Theodor var så otroligt duktig! Han är verkligen älskvärd denna hund, det går snabbt för han och han klarade allt direkt! Kunde t.om skicka honom framåt för att hoppa, hade kanske fuskat lite med tanke på att det låg godis där mn nog lyckades jag alltid.


Vi såg även en film om hundens språk, och den hade jag aldrig sett... NOT... Just den man hade hemma, skulle vilja se en annan men den är bra och tar med mycket så det gör väl inget med lite repetion antar jag.


Nu vill jag avsluta med att säga GRATTIS till denna man på namnsdagen!


Jo... Han heter Bertil


HARÉ!

Ovido - Quiz & Flashcards