Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Anna - 18 juni 2009 22:24

Proven gick grymt bra idag, vilket jag inte trodde! Hela gruppen klarade provet om de ryggradslösa djuren, otroligt enkelt prov visserligen eftersom att vi fick ha pappret med oss ^^

Andra provet om blommor gick finfint det med! Tror att jag fick alla rätt, eller nej ett fel skulle jag kunna ha fått... Första blomman såg lite rolig ut, kunde omöjligen säga vad det var för något! Chansade på svinmålla men det var bara för att vi pratat om den innan.

Mer då? Jo nu är det sommarlov!! Äntligen slipper man skiten! (sorry för det sista) Kan nu ta det lungt och bara få vara hemma! Observera att det var många utropstecken idag, förmodligen för att jag är på ett grymt bra humör. Vilket är otroligt med tanke på prov och sånt. Ursäkta min flummighet idag ^^

Har även klippt Theodor idag, han ser ut som ett... Vet ärligt talat inte men ful är han men givetvis är han så snygg ändå. Jag är inte färdig än om ni undrar så det är lite tussar här och var kvar.  

Nej, jag tänker ge mig nu.. Orkar inte skriva mer, blir bara lulligt ändå.

                                         

 HARÉ FOLK!

Av Anna - 18 juni 2009 10:13


Om sju minuter har jag mitt första prov om ryggradslösa djur... Vi ska prata i en grupp men är fortfarande lite orolig om jag kommer ihåg allt man ska kunna, mossdjur har riktigt krångliga namn om man säger så *smiley* Börjar om 5min så jag ska sluta skriva, kan informera er om att blomprovet är så gott som direkt efter och detta är enskild muntligt prov! Jag lyckas alltid blanda ihop vissa blommor med varandra vilket betyder att jag borde träna nu men hjärnan måste vila, så är det ibland. HARÉ folk!

Ovido - Quiz & Flashcards