Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Anna - 28 juni 2009 19:34

Idag var vi ut med båten, det var skönt. Blåste lite och Lisa tjatade om spindlar som jag givetvis var tvungen att döda. Sen kom vi till ön och skulle byta om men då tyckte Theo att vi skulle leka med fågelungen han hittat. Han släppte den efter tvång och den klarade sig som tur var.

När vi var ombytta och klara med hundarna i koppel så gick vi ned i vattnet. Lisa hotade om att aldrig bada med mig i den där sjön då jag tvingade henne i. Hon ansåg att det var kallt, tyckte hon sa något om döden... Vet dock inte om hon pratade om att döda mig eller att hon skulle dö, det lär jag väl få reda på så småning om...

Sen kom vi hem till Farmor o Farfar, det blev macaronipudding. Farfar ville som vanligt ge hundarna mat från bordet, grymt störande...

Det är väl det som hänt, ska väl gå och packa snart... HARÉ

Av Anna - 28 juni 2009 02:27

Jag kan inte sova, inte för att jag har försökt men den riktiga tröttheten har inte kommit än så det är inte värt det...


Frida med familj flyttade in idag, känns både roligt och konstigt. Det är mycket folk och djur nu helt enkelt, Lisa och jag får helt enkelt vänta med att dansa till Smurf Hits och Aaron Carter som vi gjorde tidigare idag. Om vi inte hoppar på deras madrass, som Theo för övrigt bestämde sig att kissa på, täcket snarare men det blev en rejäl fläck.

Undrar om det blir någon tur till Matfors idag, lär säkert bli inställt bara för att. Finns ingen skönare känsla än att åka med båten över vågorna och känna hur vattendropparna flyger mot en. Att sedan hoppa ut från båten ned i vattnet och simma är bara det ett stort <3 till sommaren, ett måste för varje år.

Detta påminner mig om HP-läsningen, började smått idag men hann dock inte läsa två sidor förnst någon ropade på mig. Kom tillslut till vad kan det ha varit... Sida 72???

HARÉ folk, godnatt eller godmorgon.. Det är väl vilket som

Ovido - Quiz & Flashcards