Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Anna - 30 juni 2009 22:14


Idag var jag på gatufesten och såg StändUt Blakk, alltid lika bra stämning där inne i Daltons tältet! Det var dock otroligt nära att jag inte fick komma in, en av säkerhetsvakterna var lite sur... Han sade att man inte fick vara där inne om man var under 18 år, vilket är sant. MEN om man har vuxet sällskap skall man få komma in ändå, något man fått göra varje år men enligt han inte var sant.
Där stod jag och hade ett "trevligt" samtal med gubben som sa åt mig att inte säga emot honom. Ni måste hålla med mig om att det är lite fult att vi inte får gå tillbaka in i tältet när vi varit borta i 10min. Nu skulle dm stå på vakt ju så vi fick inte vara där, alla andra som suttit kvar av oss minderåriga från 3-17 fick sitta där inne. Ja, det var det jag ifrågasatte. När mamma kom för att hjälpa mig använde han sig inte av "det har alltid varit så" so han sagt till mig, då ändrade han sin historia och sade att det varit klagomål från igår. Då kom någon på den brilijanta idén att vi inte ätit upp våran mat och/eller druckit upp våran dricka. Då tillät han oss att gå in och äta klart men efter det skulle vi ut. När vi satt där och åt kom han fram till vårat bort och sade att han pratat med "ledningen" som sagt att det gick bra för oss att titta!





Berättade om mina chinchillor förut, har har ni länken...


http://www.blocket.se/vi/22386217.htm



HarÉ

Ovido - Quiz & Flashcards