Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Anna - 13 juni 2009 21:52


Hm, tänkte köra allt lite kort o gott, var med några ur klan och två till hos juice igår. Vi gjorde lite allt möjligt, när strömmen gått började vi spela kort, jag vann :P


Idag så hyrde jag film med Lisa, tre stycken... Det blev en film med Meg Ryan och Adam Brody. Hette nåt med women, sen så hyrde vi Halloween (nian tror jag) och Black Dahlia. Den sistnämnda är inte den jag har hemma, för den här är en rysare *spooky* Har dock inte sett skräckisarna än, har iaf lite svårt att smälta en grej med halloween filmerna... Hopphopp BTW, men nu ska jag spoila lite


Hur kan han bli halshuggen(!) i sjuan men ändå överleva en åtta och en nia? Spoilen i detta fall var om halshuggningen, men jaja kan spoila riktigt efter att jag sett skräckisarna, orkar som sagt var inte skriva ett skit nu, dessutom luktar Theo piss så jag känner ett starkt behov att slänga in honom i duschen. Vi får se om jag orkar det, HARÉ folk och förlåt för att jag snodden nån minut från era dyrbara liv...



Ovido - Quiz & Flashcards