Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Anna - 26 juni 2009 13:15

Hm, läste på några bloggar att Michael Jackson är död... Varför visste jag inte det :S Kanske därför hans gamla låtar gick på MTV...

Av Anna - 26 juni 2009 11:30


Nu är man uppe ur sängen, har legat i sängen och myst ett tag om man säger så. Låg och funderade ett tag på varför inte Tessen svarade på mina sms som jag skickat, tittade på klockan och såg att den blivit 11.30 och klev därför upp... Klagade lite till min lillasyster om att jag inte fått något svar, jag skickade faktiskt mitt första sms... Jag tog upp mobilen för att se efter tiden, gissa vem som inte skickat något SMS! Just det, JAG!

Usch för sånt där säger jag bara, råkar alltid ut för det där. Inte just känslan av att ha skickat ett sms, snarare känslan av att ha gjort något. Vissa gånger tror jag att jag har hämtat ett glas med vatten, när jag ska dricka så fanns det inget glas i min hand. Än en gång USCH! Näe, nu ska jag väcka Jackie HARÉ!

P.S
Sorry för mina val av rubriker men känner mig grymt lost på sådant nu

Ovido - Quiz & Flashcards