Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Anna - 8 juni 2009 10:50

Det är fan prat om det hela tiden, skrev själv ett inlägg här som jag sedan raderade men nu börjar jag bli le! Ja det är hemskt vad som hänt men det låter nästan som om att vissa gillar att prata om det... Sen va fan det är ett klassråd och att stämma skolan som vissa sade, det går inte! Jo klart att det går men man kan inte stämma skolan för att de anställde honom, han blev friad för dem händelserna innan! Nu tror jag dock att han gjorde det men va fan stämm inte skolan! Suck, skaffa er mer information tack... Ursäkta för alla svordommar men som sagt var så önskar jag att vi för en gångs skull kan sluta att prata om det, ett annat ämne. Kan dock hålla med en människa att klassen verkar komma varandra närmare, alla pratar med alla men som sagt var så vill jag ha en paus. Tyck nu att jag är känslokall men jag orkar inte helt enkelt, versionerna börjar förändras när det går från person till person! Snart vet ingen vad som riktigt hänt, så snälla i 10min kan ni väl hålla käften om det!

Ovido - Quiz & Flashcards