Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Anna - 20 juni 2009 15:19


Nu har man firat midsommar med ett antal människor, sju stycken för er nyfikna. Det var roligt, trots frånvaron av "riktiga" TV-kanaler och dator. Kände en liten önskan av att sätta mig här men som agt var så hade jag roligt utan.

Lyckades få i två badkrukor i vattnet efter mycket tjatande. Lisa och Malin ser roliga ut när dm ska i, Lisas min är dock oslagbar. Det var faktiskt inte så kallt... Med tjatan kan man göra mycket, lyckades även få folket att se Yong Frankenstein vilket säger mycket.

Med tanke på att det ändå inte varit någon "röd tråd" så kan jag erkänna att jag blivit lite småkär i pokémon igen, allt tack vare Malins mobil. Hon hade alla Pokémon spel! Så o det är någon som har ett gammalt och fungerande gameboy spel så hör gärna av er ;)

                                                  
                                                  
HARÉ! 

Ovido - Quiz & Flashcards