Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Anna - 21 juni 2009 23:43


Hej på er, vad har hänt idag då? Jo har än en gång åkt och badat, grymt mysigt om man frågar mig. Sen är jag tydligen lite galen om man frågar andra gällande vatten... Man kan givetvis inte säga att man valde bästa badplatsen då Petersvik består av glasbitar lite här och var. Synd att det ska vara så!

Idag såg jag även på Marie Antoinette, filmen var väl helt okej. Det jag önskade var väl att man skulle fått se den fattigare sidan och halshuggningen, stor besvikelse! Annars tycker jag att Kirsten lyckades bra med sin tolkning, det känns som om att hon träffade rätt. Förstår även henne om hon nu var otrogen, svensken var snygg och charmig, Ludwig var bara tråkig. Vem vill bli bortgift till en sådan man? Tur att deras sängproblem försvann iaf.

Vet inte om det bara var jag som tänkte på att alla var väldigt öppna om sex, jag kunde aldrig tro att det skulle vara så under en sådan tidig ålder. Samtidigt kan det ha varit regissörens tolkning, något annat jag ofta tänkte på var allt skitsnack under bordet. Det såg så otroligt roligt ut när alla snackade skit om en person som faktiskt satt ca en meter bort! Näe nu ska jag inte slösa mer utav eran dyrbara tid! Vi får höras någon annan gång,

                                                  
                                                  
   HARÉ!

Ovido - Quiz & Flashcards