Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Anna - 24 juni 2009 18:01

Igår och idag har varit riktigt roliga dagar, lite trötter var man förstås på slutet då vi i ett tappert försök skulle se på The Crow. Egentligen satt vi igång den för att vi ville sova, det var bara André som lyckades halvt. Själv blev jag slagen och imorse fick jag pröva på lite olika frisyrer då Jackie kände sig kreativ. Hm, nu hoppar jag över mycket. Vi badade igår, alla kom i! Det tog ett tag för Jackie som skrek när jag drog i henne. Det var nog bara jag o Juice som gillade vattnet, alla andra tycktes tycka att det var kallt men när Juice anslöt sig till deras parti blev vi tvugna att gå upp, var faktiskt lite synd om Erik som skakade. Wey fick med allas namn! Förutom mitt eget men det vet ni redan förhoppningsvis. Om inte tryck in på profil, knappast nödvändigt men det är väl ändå någonting för er utan liv.

Nu orkar jag inte skriva mer...

Ovido - Quiz & Flashcards