Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

GLADA NYHETER!

Av Anna - 16 juni 2009 18:45


Äntligen glada nyheter!!! Theodor skuttade och viftade på svansen när han skulle få gå ut och kissa och bajsa! Sen ville han ta upp bauta pinnen i munnen men det fick han inte :P

Min Lunkentuss mår bättre än väntat!

 
 
Ingen bild

mamms

16 juni 2009 19:44

Gud så skönt men låt han inte skutta är du snäll, han bör vila otrevligheter kan komma efter ett tag. Säkra före det osäkra

 
Ingen bild

Frida

16 juni 2009 20:33

Uffa vad hemskt det förra inlägget var! Vad skönt att han tycks må bra igen!!! Han är ju en tuffing Theo :)
(Inte var det ditt fel att han hoppa inte!)

 
Ingen bild

kristina

16 juni 2009 22:50

Snälla ta hunden till veterinär!!! Det är din skyldighet!

 
Ingen bild

anna

17 juni 2009 00:39

Du skriver att du sprang fram till lärarna som stod i hörnet,men herregud varför frågade du inte dom om skjuts för ??? vet du hur en hund reagerar efteråt om en mjälte brustit eller om ett slag gör så de får in vätska i lungorna ???? har du någon aning om skador på de inre organen??? Sen har du mage att gå & käka istället,du borde fan inte få ha hund,så oansvarigt....det är ju fan skrämmane,men sen är du ju inte så gammal heller.....

 
Ingen bild

mamms

17 juni 2009 10:17

Jag vet "Anna" att i panik kan man inte tänka.LÄRARNA ÄR UTBILDADE I DJURVÅRD & MED VETRENÄRENS HJÄLP DOG DOM BESLUT ÅT MIN ANNA .Theo är redan hämtad nu och blir kontrollerad så min Anna ta inte vid dig av allt som skrivs. Ansvaret ligger helt på dom vuxna.
Dom som kommenterar borde veta mer, det var jag som sa att min Anna skulle äta då hon bor på på Internat och mat serveras sista gången kl 16,00. Annars hade hon inte ätit sen igår lunch tills imorse. Hör gärna av dig igen "Anna" med tlfnr. Så ska jag förklara mer ingående. DET FÖRSTÖR MER ÄN DET HJÄLPER MED SÅDANA KOMMENTARER

 
Ingen bild

emelie (x of me)/vovve

17 juni 2009 12:09

Hej, "mamms" ursäkta men det är INTE de vuxnas skylldighet. Det är den som äger/innehar/ har ansvaret över hunden. Sen att det var dålig stil av de vuxna där, ja, det var det. MEN din dotter (antar jag) borde ha gjort ALLT i sin väg för att få hunden till vetrinär. JAG hade bärt min hund till en vet/ringt taxi/ ringt alla jag kände/ stoppat folk som kom körandes. Är man 17 år, ska man bane mig kunna ta så mycket ansvar att man fattar att man tar hunden till vet DIREKT annars ska man inte ha hund.

 
Ingen bild

Emma

17 juni 2009 19:41

Hej Tjejen...jag förstår att folk reagerat,men skriver som din mamma att man kan komma i shock..Men vet du tjejen,nu har hunden varit hos vetten och hoppas allt är bra.Men skriv inte på ett sånt forum som vovve,men det kunde ju inte du veta att de skulle betee sig så....kram

 
Ingen bild

Ditt ansvar !

18 juni 2009 16:07

Om sju minuter har jag mitt första prov om ryggradslösa djur... Är det hunden :=(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 maj 2015 18:26

Nu är väntan enorm på att lilla Louie ska komma hem, den 13e juni är han 8 veckor och det börjar kännas så sjukt nära nu!      Jag menar se bara hur snygg han är! Redan nu ser han utställningsklar ut ;)  ...

Av Anna - 9 september 2010 10:56

Hej, sitter nu och väntar på att historian ska börja efter vad som kännts som den längsta håltimmen på länge. Har fördrivit tiden med att lyssna på dagens låt Green Day - Jesus of Surburbia som för övrigt är den bästa låten som någonsin skrivits. ...

Av Anna - 4 maj 2010 17:29

Har precis haft husmöte med de andra som bor här, tydligen ska vi fixa till boendet. Något som jag tyvärr inte tror kommer att gå bra. Jaja, förlåt nu måste jag faktiskt gå, Hejdå ...

...

Av Anna - 26 april 2010 13:48

Har precis gjort fiskprov, gick väl sisådär är ju ett G iaf ev om han rättar snällt så får jag ett VG men då måste han rätta snällt. Glenn är ju sjuk nu men jaja nu sitter jag och lyssnar på klasskamraternas prat om ex och sånt. Jaja, orkar fan inte ...

Av Anna - 22 april 2010 08:36

Först stort grattis till mor! Sen ska jag börja klaga på alla som super överdrivet mycket på denna skola. Det första jag ser när jag kollar ut genom mitt fönster är ölburkar hängandes i träden, liggandes på marken, ÖVERALLT! Sen blir vaktmästaren t...

Ovido - Quiz & Flashcards